Pikturat e Llambi Blidos përfaqësojnë denjësisht zhvillimet e pikturës shqiptare, jo vetëm ato tematike që preferoheshin në periudhën e komunizmit, por edhe zhvillimet e nëndheshme që i jepnin një kahje të modernitetit pikturës shqiptare.
I ri
Disa nga veprat e tij si "Vajza në pultin e komandimit" që gjenden në pavijonin e "Pikturës formaliste së Realizmit Socialist (1969-'74)" dhe "Enika" në pavijonin e "Pikturës dhe skulpturës moderniste (1989-2001), kanë qenë veprat më të komentuara nga kritikët e artit për vlera artistike që kapërcejnë kufijtë e temës. Dikur emrin e tij e gjeje në ilustrimet e revistave të kohës për fëmijë apo edhe në ilustrimet e dhjetëra librave. Tani atë e ndesh më rrallë në jetën artistike të kryeqytetit. Llambi Blido asnjëherë nuk ra pre e formalizmit në veprat e tij. Faktin që ka krijuar në komunizëm, ai e shpjegon në këtë mënyrë: "Vetë artistët, nga praktika e tyre, duke punuar nga njëra vepër te tjetra, duke u ndikuar nga njëri-tjetri krijuan një front të gjerë, i cili përpunonte disa parafabrikate, në formë recetash, nga të cilat nuk dilje dot më, sepse po të dilje nuk ishe më i realizmit socialist. Më të talentuarit arrinin t'i zbatonin në mënyrë krijuese elementët artistikë dhe arritën të bënin vepra të mira", thotë ai.